Blog

SXO, czyli jak zamieniać ruch w ruch konwertujący?

Nowy Rok 2016 rozpoczyna się od zmian. Zmienia się podejście Klientów do własnego biznesu. Rosną oczekiwania względem poziomu sprzedaży, absolutnym priorytetem staje się realizacja konkretnych celów założonych przez witrynę, a nie tylko wzrost wejść na stronę.

więcej

14 SEMcamp za nami – relacja

29 stycznia 2015 odbyła się konferencja SEMCamp, w której uczestniczyło również Veneo. Oto relacja z tego wydarzenia.

więcej

Google wprowadziło nowe udogodnienie – oznakowanie stron przyjaznych urządzeniom mobilnym

Google wprowadziło duże ułatwienie dla użytkowników urządzeń mobilnych. Od tej pory będą, w sposób łatwy i szybki, unikać trafiania na strony, których zawartość jest niedostosowana do przeglądania jej na smartfonach i tabletach.

więcej

Veneo SEM z certyfikatem Google Partners

Veneo SEM zdobyło certyfikat Google Partners

więcej

Link jest prezydentem

Marketerzy treści twierdzą, zgodnie z dewizą „content is king”, że zawartość jest najważniejszym czynnikiem strategii widoczności. Frazes ten przewija się również w wypowiedziach wydawców i webmasterów. Czy tak jest w istocie?

więcej

Wykorzystanie danych online i offline do obsługi remarketingu w Google Analytics

Usługa Google Analytics przeobraziła się z oprogramowania analityki internetowej w Universal Analytics, czyli zorientowane na użytkownika cyfrowe narzędzie pomiarowe.

więcej

Przewodnik SEO dla niewtajemniczonych cz. I – Zawartość musi mieć wartość

W pierwszej części przewodnika SEO dla niewtajemniczonych skupimy się na problematyce wartościowego contentu.

więcej