Co zyskujesz?

Obecność tam gdzie są Twoi klienci

Wyszukiwanie jest kierowane zapotrzebowaniem użytkowników. Do wyszukiwarki wpisuje on to, czego potrzebuje, a Google podsyła to, co uważa za najbardziej odpowiednie w wynikach wyszukiwania. Nasza obecność w sieci sprawia, że użytkownik dociera do naszej oferty.

Zwiększenie sprzedaży

Zwiększenie ruchu na stronie internetowej przyniesie więcej potencjalnych klientów i zwiększy sprzedaż. Liczba osób kupujących produkty lub usługi online jest oszałamiająca, a prowadzenie kampanii w sieci sprawi, że nasza oferta będzie dla nich widoczna.

Rozpoznawalność marki

Kiedy ludzie odwiedzają wyszukiwarkę Google wiedzą, czego będą szukać. Korzystanie z marketingu w wyszukiwarkach pomaga potencjalnym klientom, znaleźć i uzyskać więcej informacji na temat naszego produktu lub usługi.

Strategię dopasowaną
do Twoich potrzeb

Problemy i potrzeby stron internetowych są różne, dlatego zastosowanie tych samych narzędzi w ich przeciwdziałaniu i zaspakajaniu we wszystkich przypadkach jest błędem. Każdy witryna wymaga indywidualnego podejścia. Tylko tak osiągnie się oczekiwane rezultaty.

Strategię długoterminową

Tylko działanie rozciągnięte w czasie mają sens podczas tworzenia strategii działań reklamowych w Internecie. Aby rentowność działań była wysoka, a skutki długoterminowe trzeba potraktować strategię jako inwestycję, a nie jako niechciany wydatek.

Przyjazną stroną internetową

Aby kampania mogła przynieść oczekiwane korzyści promowana witryna musi prezentować poprawność pod względem struktury. Jeśli jej budowa nie jest logiczna to promo­cja może być nieskuteczna. Dlatego strategia reklamy obejmuje również diagnozę struktury witryny.

Zaufanie
do marki

Strona internetowa głównie dostarcza informacji klientom na temat produktów, ale jeśli zajmuje wysoką pozycje w wynikach wyszukiwania to daje do zrozumienia użytkownikom, że jest najlepszym źródłem informacji.

Wsparcie dla innych działań marketingowych

Promocja w Internecie jest wisienką na torcie każdej kampanii marketingowej. Umieszczone w nich adresy stron internetowych wska­zują klientom miejsce zdobywania informacji na temat ich produktów. Jeśli strona nie zostanie znaleziona w sieci wygra konkurencja.

Inwestycja, która się zwraca

Organizowanie kampanii w Internecie jest prostsze dzięki możliwości użycia narzędzi planujących i analizujących efekty kampanii. Za ich pomocą można wybrać słowa kluczowe używane przez konkurencję i dotrzeć do ich klientów.

Masz pytania?