Kampanie AdWords

Szybka, elastyczna reklama odpowiadająca na zapytania użytkowników, dopasowana do Twoich potrzeb – to powody dla których warto sięgnąć po AdWords.

Kampanie AdWords

System reklamowy Adwords to skuteczne wsparcie marki w procesie sprzedażowym. Jako specjaliści w tym zakresie z powodzeniem realizujemy kampanie w sieci reklamowej Google, których skutkiem jest m.in.: wzrost zainteresowania reklamowanymi usługami oraz podniesienie liczby dokonanych transakcji.

AdWords działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności m.in. od konkurencyjności frazy kluczowej oraz pozycji reklamy. Google oferuje wyświetlanie reklam tekstowych, graficznych oraz produktowych.

Reklama tekstowa zlokalizowana jest na pierwszej stronie, nad wynikami wyszukiwania. Skierowana jest na wybrane słowa kluczowe, dzięki temu trafia do zainteresowanych użytkowników. Jej zaletą jest to, że podkreśla niepowtarzalność firmy, informuje o cenach, ofertach specjalnych oraz zawiera wezwanie do działania.

Reklama graficzna znajduje świetne zastosowanie w kampaniach budujących świadomość i wizerunek marki. Występuje na stronach internetowych sieci reklamowej Google, np.: popularnych portalach internetowych (np.: Gazeta.pl, Onet.pl). Może być doskonałą alternatywą dla tradycyjnej reklamy banerowej.

Reklama produktowa – to najlepsza, dodatkowa forma promocji sklepów internetowych, które oferują szeroki asortyment produktów. Reklama oferuje prosty sposób organizowania towarów na koncie Google Merchant Center w ramach AdWords. Reklamy z listą produktów umożliwiają wyświetlanie podstawowych informacji o produkcie takich jak cena, nazwa produktu, nazwa sklepu czy usługi.

Reklama remarketingowa może przybierać formę graficzną lub tekstową. Wyświetlana jest w sieci reklamowej Google oraz w wynikach wyszukiwania. Pozwala na dotarcie do osób, które odwiedziły witrynę i zakupiły produkt oraz takich, które zapoznały się z ofertą naszego serwisu, ale nie skorzystały z proponowanych usług. Korzystając z informacji o tym jakie produkty zainteresowały użytkownika serwujemy mu reklamy zachęcające do zakupu danego produktu, zapraszając do naszego sklepu. Jest to skuteczny sposób na ponowne pozyskanie klienta przez atrakcyjną reklamę dedykowaną.

Zalety kampanii AdWords

  • szybkie efekty
  • kontrola nad budżetem
  • kontrola nad przebiegiem kampanii
  • możliwość precyzyjnego dopasowania targetu reklamy
  • możliwość natychmiastowej modyfikacji reklam
  • nie jest konieczna ingerencja w strukturę witryny

Masz pytania?